12 februari, 2011

Bad girls will come everywhere

Editorial Vogue Paris, Decembre 2010


1 opmerking:

Lotte zei

hee ja ik zit nu op willem de kooning. ik ben met artemis gestopt omdat ik er mijn ei niet kwijt kon. vond de opdrachten niet vrij genoeg, te ingevuld, weinig ruimte voor eigen inbreng.
daarom ben ik naar de kunstacademie gegaan. En heb voor wllem de kooning gekozen omdat ze daar een styling richting hebben (lifestyle & design). wat ik ook veel fijner vind aan willem de kooning is dat je minder les uren op school zit waardoor je niet elke avond tot 12 uur aan je huiswerk zit.
En het husiwerk is dus veel vrijer en ik krijg ook les in alle adobe programma's (ben nu bijvoorbeeld in dreamwaver een online portfolio aan het bouwen, vet handig voor in de toekomst!) En ik heb ook leren photoshoppen en kan dingen in illustrator maken.
Oh, wta ik ook jammer vond is dat ik d lessen over het algemeen oer saai vond, ik herinner me namelijk vooral dat ik in tijdschriften zat te blazer om maar NOG een collage te maken, dat was ik spug zat.
101 redenen dus:P

hoe bevalt jou het artemis?
x